Webbinarium
Mina ärenden håller regelbundet webbinarier för att berätta om standarden för samlad ärendeåterkoppling och hur man kan komma igång med att närma sig standarden.
Den här standarden är framtagen av Mina ärenden som drivs av Skatteverket och är en del av Ena.
Introduktion – del 1
Mina ärenden, del 1 – Introduktion till standarden för samlad ärendeåterkoppling.
- Måndag 24 mars, klockan 10.00–11.00
- Måndag 16 juni, klockan 10.00–11.00
Kom igång – del 2
Mina ärenden, del 2 – Så går vi tillväga för att närma oss standarden för samlad ärendeåterkoppling.
- Onsdag 26 mars, klockan 10.00–11.00
- Onsdag 18 juni, klockan 10.00–11.00
It-arkitekturen – del 3
Mina ärenden, del 3 – Så anpassar du it-arkitekturen för anslutning till Mina ärendens vidareförmedlingstjänst. (Ingen föranmälan krävs).
- Digg forum 8 april, klockan 10.00–10.30
Anmälan till webbinarierna
Anmäl dig genom att skicka e-post till minaarenden@skatteverket.se och ange vilken del du vill delta i och vilket datum.
Efter att du har anmält dig via e-post får du en bekräftelse med länk till webbinariet. Mötet hålls via Skype.
Varmt välkommen!
%20Finansieras%20av%20Europeiska%20unionen_f%C3%B6rl%C3%A4ngd.png)
Etableringen av den förvaltningsgemensamma digitala infrastrukturen är en del av Sveriges återhämtningsplan för att mildra effekterna av covid-19 och stärka den digitala omställningen. Satsningen finansieras av Europeiska unionens stimulanspaket Next Generation EU.
Ditt svar hjälper oss att förbättra sidan
Senast uppdaterad: